בריאות ואיכות חיים – טיפ 5 – המוח

שמור על המוח במצב פעיל

כדי לשמור על בריאות המוח צריך להפעיל אותו.

היום יש אפילו תוכנות לתירגול המוח.

הדרך הפשוטה היא לעשות מדיטציה. מחקרים מראים שמוח של אדם שעושה מדיטציה הוא פעיל מאד. ישנם הרבה מאד סוגי מדיטציה. תוכל לבחור לך בכל מדיטציה שתתאים לך. מדיטציה פשוטה היא פשוט לשבת, לנשום כמה נשימות עמוקות, לעצום עיניים (או לא) ולתת למחשבות לחלוף בראש תוך התבוננות  בהן. בזמן השקט המחשבתי, רצוי לשים לב גם לחוויות הגופניות. התבוננות במחשבות, והתבוננות בגוף. התבוננות לא שיפוטית.

מומלץ לקרוא את הספר "כוחו של הרגע הזה" / אקהרט טול

דרכים נוספות לשמור על המוח הן:

  • לנגן ו להאזין למוסיקה
  • לקרוא
  • לבחור תחביב ולעסוק בו
  • לשמור על הסקרנות
  • לשחק עם הילדים או עם החברים במשחקי קופסא או קלפים
  • ללמוד כל יום משהו חדש

לחץ ליצירת קשר

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב מתח, לחץ, חרדה, דימוי עצמי נמוך או חוסר ביטחון עצמי, דיכאון, כעס ועוד. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה בכאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה שוכחים המתחים ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את המסר מחבר?

רוצה לקבל את כל המסרים שלנו בסדרת " 10 טיפים לשיפור הבריאות " ?

מלא את הפרטים פה למטה – והטיפים בדרך אליך!


דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
אני שומרת על פרטיותך ולעולם לא אמסור את פרטיך לאף אחד!

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *