בריאות ואיכות חיים – טיפ 6 – צעדים קטנטנים

כל שינוי קטנטן עוזר: פעילות גופנית

אוף – נמאס לך כבר לשמוע?

נכון, זה מרגיז, אבל אין אף מחקר שחולק על זה. פעילות גופנית מתונה עוזרת לבריאותך! לא צריך להתחיל להתאמן לקראת המרתון או הטריאטלון הקרוב. יש סיכוי שאימון כזה אפילו מזיק. קצת, ועוד קצת – זה הכל – והשינוי הוא עצום!

30 דקות הליכה ביום יעזרו לך מאד. אין לך זמן בבת אחת? אז לא בבת אחת, 3 הליכות של 10 דקות – לרכב ובחזרה למשל. פשוט אל תקחו את הרכב לנסיעות קצרות. לכו ברגל ! כבר נבהלת? 30 דקות ביום זה המון? מה בדבר 7 דקות? זהו המסר המרכזי: קצת יותר טוב מכלום. לא חייבים להיות מושלמים!

הפתעה נעימה: לאחר כמה שבועות של יותר הליכה, זה יתחיל להיות כיף. כדאי לעבור את ההתחלה כדי להגיע לכיף הזה שהגוף קליל.

ועוד לשיפור הכושר בקטן קטן ובהדרגה:

  • עומדים ברמזור אדום? כווצו והרפו את שרירי הישבן והירכיים שוב ושוב
  • עומדים בתור? הרימו רגל אחת קצת מעל הרצפה לכמה שניות. אח"כ את השניה.
  • רוצים להרים משהו מהרצפה? כופפו את הרגליים ולא את הגב.

בריאות!!

לחץ ליצירת קשר

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב מתח, לחץ, חרדה, דימוי עצמי נמוך או חוסר ביטחון עצמי, דיכאון, כעס ועוד. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה בכאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה שוכחים המתחים ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את המסר מחבר?

רוצה לקבל את כל המסרים שלנו בסדרת " 10 טיפים לשיפור הבריאות " ?

מלא את הפרטים פה למטה – והטיפים בדרך אליך!


דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
אני שומרת על פרטיותך ולעולם לא אמסור את פרטיך לאף אחד!

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *