בריאות ואיכות חיים – טיפ 6 – צעדים קטנטנים

כל שינוי קטנטן עוזר: פעילות גופנית

אוף – נמאס לך כבר לשמוע?

נכון, זה מרגיז, אבל אין אף מחקר שחולק על זה. פעילות גופנית מתונה עוזרת לבריאותך! לא צריך להתחיל להתאמן לקראת המרתון או הטריאטלון הקרוב. יש סיכוי שאימון כזה אפילו מזיק. קצת, ועוד קצת – זה הכל – והשינוי הוא עצום!

30 דקות הליכה ביום יעזרו לך מאד. אין לך זמן בבת אחת? אז לא בבת אחת, 3 הליכות של 10 דקות – לרכב ובחזרה למשל. פשוט אל תקחו את הרכב לנסיעות קצרות. לכו ברגל ! כבר נבהלת? 30 דקות ביום זה המון? מה בדבר 7 דקות? זהו המסר המרכזי: קצת יותר טוב מכלום. לא חייבים להיות מושלמים!

הפתעה נעימה: לאחר כמה שבועות של יותר הליכה, זה יתחיל להיות כיף. כדאי לעבור את ההתחלה כדי להגיע לכיף הזה שהגוף קליל.

ועוד לשיפור הכושר בקטן קטן ובהדרגה:

  • עומדים ברמזור אדום? כווצו והרפו את שרירי הישבן והירכיים שוב ושוב
  • עומדים בתור? הרימו רגל אחת קצת מעל הרצפה לכמה שניות. אח"כ את השניה.
  • רוצים להרים משהו מהרצפה? כופפו את הרגליים ולא את הגב.

בריאות!!

***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

טיפ 7תזונה

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.