בריאות ואיכות חיים – טיפ 7 – תזונה

ועוד שינוי קטנטן: תזונה

כמה שינויים קטנים שישפרו את בריאותך:

  • שלום למרגרינה! כל מוצר שכתוב ברכיבים שלו את המילה שומן, גם אם כתוב שומן צמחי – זוהי מרגרינה! זהו שם קוד לקטסטרופה. צריכת השומן או השמן בתזונה אינה צריכה להיות גבוהה, אך בכל מקרה אינה צריכה לכלול מרגרינה. השתמשו בשמן זית כתית מעולה בכבישה קרה לתיבול סלט. לאפיה מומלץ שמן קוקוס. הילדים אפילו לא יודעים וטעים להם מאד. אז שמן, לא שומן ! טוב אפילו יותר, לצרוך את השמנים באופן פחות מעובד ויותר טבעי, ע"י אכילת אגוזים ושקדים לא קלויים ואבוקדו.
  • מלא טוב מלבן. קמח מלא, אורז מלא, גריסים אורגאניים שלא קילפו אותם. זה קל מאד.
  • ירקות! זהו בעצם הסעיף הראשון: ירקות! יש המון ויכוחים האם מוצרי חשוב לבריאותנו או פוגע בה, האם בשר טוב לנו או מזיק. אין אף ויכוח על ירקות. ירקות טובים לבריאותנו! ירקות טריים, ירקות ירוקים, אפויים, מבושלים – הכל טוב. לכו על זה וכמה שיותר!

חשוב לי לכתוב שוב : אנחנו לא בתחרות עם אף אחד. הוספנו ירק אחד בשבוע? יופי. ירק ביום? יופי. אכלנו פעם אחת אורז מלא במקום לבן – נפלא! הוספנו גריסים אורגאניים למרק? וואו!  קצת ועוד קצת – זוהי הגישה הרגועה והמבריאה.

בריאות!!

לחץ ליצירת קשר

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב מתח, לחץ, חרדה, דימוי עצמי נמוך או חוסר ביטחון עצמי, דיכאון, כעס ועוד. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה בכאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה שוכחים המתחים ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את המסר מחבר?

רוצה לקבל את כל המסרים שלנו בסדרת " 10 טיפים לשיפור הבריאות " ?

מלא את הפרטים פה למטה – והטיפים בדרך אליך!


דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
אני שומרת על פרטיותך ולעולם לא אמסור את פרטיך לאף אחד!

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *