בריאות ואיכות חיים – טיפ 7 – תזונה

ועוד שינוי קטנטן: תזונה

כמה שינויים קטנים שישפרו את בריאותך:

  • מזון מעובד הוא כל מזון שמגיע בקופסא, שקנית אותו מוכן, שעל הקופסא כתובים מספר רכיבים. חברות המזון מעוניינות שהמזון יחזיק הרבה זמן על המדף בלי להתקלקל לכן מוסיפות למזון חומרים משמרים. כמו כן האוכל יותר טעים עם תוספות של סוכר ומלח שולחן. אנחנו מעדיפים מזון לא מעובד שאנחנו מכינים בעצמנו. מזון שאנחנו יודעים מה שמנו בו ובוודאי שלא הוספנו חומרי שימור או צבעי מאכל או סוכר. לגבי מלח עדיף להשתמש במלח הימלאיה ורוד, במלח 424, או במלח אפור.
  • שלום למרגרינה! כל מוצר שכתוב ברכיבים שלו את המילה שומן, גם אם כתוב שומן צמחי – זוהי מרגרינה! זהו שם קוד לקטסטרופה. השתמשו בשמן זית כתית מעולה בכבישה קרה לתיבול סלט. לאפיה מומלץ שמן קוקוס. הילדים אפילו לא יודעים וטעים להם מאד. אפשר לצרוך את השמנים באופן פחות מעובד ויותר טבעי, ע"י אכילת אגוזים ושקדים לא קלויים ואבוקדו. לגבי שומן שמגיע מהחי, מבשר, דגים וביצים, הדעות חלוקות לכן אני לא נותנת המלצה.
  • ירקות! יש המון ויכוחים האם מוצרי חשוב לבריאותנו או פוגע בה, האם בשר טוב לנו או מזיק. אין אף ויכוח על ירקות. ירקות טובים לבריאותנו! בעיקר ירקות שגדלים מעל האדמה. עלים כמו חסה, ירקות טריים, ירקות ירוקים, אפויים, מבושלים – הכל טוב. (תפוחי אדמה אינם כלולים פה בהמלצה…) לכו על זה!
  • אנחנו לא בתחרות עם אף אחד. שפרו את התזונה  קצת ועוד קצת – זוהי הגישה הרגועה והמבריאה.

בריאות!!

***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

טיפ 8קרבה ורגשות

לחץ על קישור זה כדי לקרוא מטיפ ראשון של שיפור הבריאות ואיכות החיים

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.