הפחתת מתח ולחץ – טיפ 14 – האם נעזרת? המלץ לאחרים!

האם תרגלת חלק מהתרגילים שהומלצו בטיפים?

חלק מהתרגילים מתאימים לך וחלק מתאימים לאחרים. אין צורך לעשות את כולם. אפילו תרגול חלק מהם, ואפילו מדי פעם בלבד, יקדמו אותך לאט לאט ויתנו לך רוגע.

אנשים רבים כמוך מחפשים כרגע עזרה והקלה במתח או בלחץ שבו הם נתונים. חשיבה על אדם אחר, נתינה, יציאה מהלופ הזה של לחשוב רק על עצמי, גם היא מקטינה מתח. ידוע שאנשים אשר עסוקים בהתנדבות הם שבעי רצון יותר מהחיים. כבר דיברנו בטיפ אחר על חיוך, מילה טובה. אפשר לחשוב מהו הדבר הקטן שאני יכול לעשות, ללא תמורה, עבור אדם אחר. מה יש לי לתת מהכשרונות שלי, מהיכולות שלי, שאינו קשה בשבילי, שאינו מצריך מאמץ, ויכול לעזור.

אשמח אם תוכלו ברגע זה לעזור באופן פשוט:

אפשר לספר לחברים, להסביר איזה טיפ או 2 שעזרו לך.

ואפשר לעזור אפילו לאנשים שאינך מכיר/ה בעזרת הוספת תגובה ודיעה אישית על הטיפים האלו. אודה לך אם תכתוב (או תכתבי) פה למטה בתחתית העמוד ב"תגובות" או ב"פייסבוק" המלצה לאחרים, סיפור אישי, משהו שקשור למתח או לסדרת הטיפים הזאת. אפשר להוסיף המלצות גם בעמודי הטיפים שהיו יעילים במיוחד בשבילך. אם תרצה/י להוסיף תגובתך בעמוד שבו נרשמת לטיפים בנושא הקטנת מתח – נא עבור/עברי לדף זה. אז תודה!!

אשמח תמיד גם לשמוע בשיחה טלפונית או במייל מה הועיל לך, מה פחות הועיל. צור קשר.

***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.