הפחתת מתח ולחץ – טיפ 9 – הבאת מטלית וסבון?

יש רשימה?

מתחילים לנקות את העומס במוח!

חלק 2 של טיפ 8

זהו לא טיפ קטן. זהו שיעור ענק. למי מכם שתהיה מספיק מוטיבציה ללמוד אותו ולתרגל, מצפה נינוחות ושקט בראש. אל תדאגו, לא הכל בבת אחת. לאט לאט. כדי להביא דברים בשם אומרם (ולהביא גאולה לעולם?) אציין שלמדתי את הטיפ הזה מנטלי בן דוד, אשר מלמדת אותו בצורה הרבה יותר מפורטת.

ראשית אני רוצה שתרשמו על ניר את כל התכונות הטובות שלכם. אל תצטנעו. אתן לכם דוגמאות לתכונות טובות רק כדי להזכיר : חברותיות, מנהיגות, כושר ביטוי, כושר כתיבה, נדיבות, יצירתיות, הקשבה, זריזות, מעשיות, רוחניות, שאפתנות, אצילות, עממיות, חברותיות, – ויש עוד תכונות רבות

נניח שהמשימה החשובה ביותר שרשמתי לי היא שיפור החינוך באפריקה, או פתרון בעיית האיידס. נניח שאלו הבעיות שמטרידות את מנוחתי כל הזמן. האם זה אפשרי שאפתור את הבעיות האלו מהר ואנקה את מוחי מהטירדה הזאת? אני לא יודעת. יש מי שזה אפשרי בשבילו, ויש מי שזה ייקח לו קצת זמן.

האם יש משהו פשוט וזריז שאפשר לעשות היום או מחר? קבעו ביומן זמן לעשות את הדבר הפשוט ההוא.

חלק מהמשימות שכתובות בדף שלכם מחכות לביצוע כבר זמן רב, לעיתים חודשים או שנים. יש לכך וודאי סיבה. במסגרת טיפ הזה לא נוכל להעמיק בכך אבל ננסה לפתור מה שאפשר יהיה ולהיפתר מכמה עומס שאפשר. את השאר נעשה במסגרת אחרת.

אז בואו נבדוק לגבי כל מטלה, לגבי כל שורת משימה בפנקס שלנו, מה ואיך עלינו לפעול.

עברו על הרשימה. בחרו משימה שהיא לדעתכם קלה יחסית לביצוע, או דחופה מאד.

שבו במקום נוח. עצמו עיניים והרגעו. אפשר לחשוב על המקום הרגוע שלכם. לנשום באיטיות ולהתבונן בנשימה. שבו כך מספר דקות. אח"כ פיקחו עיניים. התבוננות ברשימה ובחרו את אחת המשימות. שאלו את עצמכם:

  1. האם אני יכול לבצע את המשימה הזאת? האם היא במסגרת היכולת שלי כרגע?
  2. מהן התכונות שלי, שקיימות בי, שיכולות לעזור לי בביצוע המשימה.
  3. מהן הפעולות שמתאימות לי, לאופי שלי, לכשרונות שלי, שאני יכולה לעשות כדי לפתור את המשימה שלפני.

נשמו ברוגע וראו אם איזה עולה לתודעה פתרון. כאשר יעלה פתרון, רשמו את המועד ואת הדרך שבו תטפלו במשימה.

אין צורך לשבת זמן רב. כל יום או יומיים הקדישו כמה דקות לקבוע את מועד פתרון המשימות ופנו לשם כך זמן ביומן. כשהרשימה תתחיל להצטמק תרגישו הקלה משמעותית בעומס שיש לכם בראש. את ניקוי המטלות יש להמשיך לעשות כל הזמן. בחודשים הראשונים תנקו משימות שהצטברו. לאחר שהכל ייפתר תנקו מדי פעם משימות "טריות" שנוספו.

קרא על טיפול בעזרת הומאופתיה בבעיית מתח או לחץ

ניפגש בקרוב מאד בטיפ הבא.

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב מתח או לחץ, חרדה, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, דיכאון או כעס ועוד. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה ב כאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה שוכחים המתחים ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את הקישור לטיפ הזה מחבר?

הרשם פה למטה והטיפים בדרך אליך:

דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה

אני לוקחת את הפרטיות שלך ברצינות
אני מתחייבת שלא להעביר את כתובת המייל שלך או כל פרט אחר לשום גורם!
איילת גושן, הומיאופתיה קלאסית

התגובות שלכם בפייסבוק:

תגובה אחת בנושא הפחתת מתח ולחץ – טיפ 9 – הבאת מטלית וסבון?

  1. מאת דפנה‏:

    מדהים
    מכירה את השיטה. כל פעם שאני ממש עושה ניקיון בארונות, מקררים וכו' עושה אותו דבר אצלי בראש.
    השיטה באמת עובדת מצויין.
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *