חרדה והתקפי פאניקה – טיפ 12 – הכרת תודה

טיפ 12

הכרת תודה

להפחתת חרדה

אם אתה בחרדה, הראש שלך עסוק כל הזמן בשאלה אחת: האם אני בסדר עכשיו? האם אני עומד לחוות התקף פאניקה? האם אני מרגיש נינוח או שאני לקראת הרגשה לא טובה?

לחרדה יש כוח עליך והיא מעסיקה את מוחך. מצב זה מנתק אותך מהחיים עצמם. שום דבר לא נחווה כמעניק הנאה. כדי לחזור לקשר עם עצמך ועם העולם, יש להתנתק מהמחשבות החוזרות. השיטה הטובה ביותר, היא הסבת תשומת הלב באופן מכוון, ואימון בהכרת תודה היא דרך מצויינת לשם כך, ואפשר ללמוד אותה בקלות. אני בטוחה שכבר שמעת על השיטה הזאת. זה הזמן להבין כמה עוצמה וכוח ריפוי יש בה.

מחקרים הוכיחו שהכרת הטוב מעוררת שינויים כימיים בגוף, מקטינה מתחים ומרגיעה.

התרגיל פשוט ואפשר לתרגל כבר עכשיו:

  • עצמו עיניים.
  • הסבו תשומת ליבכם לאיזור הלב.
  • שימו יד ימין על איזור הלב (או דמיינו את יד ימין על הלב – אם אתם בחברה ואינכם יכולים ממש לשים את היד)
  • דמיינו חום נעים נובע וקורן מאיזור הלב וממרכז החזה. הישארו בתחושה זאת דקה או שתיים.
  • עכשיו הסבו את תשומת לבכם למשהו שאתם מודים על שהוא קיים בחייכם, או מעריכים אותו. לכל אחד יש דבר כזה, קטן או גדול. אפשר לחשוב על דבר אחד או כמה דברים (בריאות, משפחה, עבודה, בית, יום יפה, אדם שהכרתם – כל דבר). אם זהו דבר שבאמת אתם שמחים בו , המחשבה עליותעורר אצלכם חיוך ספונטאני וחום מאיזור החזה. זכרו סימנים אלו. כשהם יעלו תדעו שהמחשבה שאכן אתם חושבים על משהו חיובי בחייכם.

לא בכל יום אתם תחשבו על בן או בת הזוג או על המשפחה. לפעמים זאת תהיה מחשבה על אדם שאינכם מכירים כלל מהסופר מרקט. כל מחשבה המעוררת הכרת תודה, קטנה כגדולה, היא טובה.

החוויה הזאת משנה כרגע את הכימיה בגופכם. השארו עם הזיכרון של האירוע הנעים, עם הרגשת החום המתפשט בחזה ועם החיוך שעלה, ככל שתוכלו, למשך דקות ארוכות או יותר. ככל שהזמן ארוך כך ההשפעה מיטיבה.

תרגלו לעיתים קרובות ככל האפשר, כדי שתוכלו בעת שתרצו להכנס לחוויה החיובית הזאת והמבריאה בשניה.

תרגיל זה נותן לך הזדמנות לעשות שינוי עצום באיכות החיים שלך – השתמש בו!

ניפגש בקרוב מאד בטיפ הבא.

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב חרדה, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, מתח או לחץ, דיכאון או כעס ועוד. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה ב כאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה משתפר הדימוי העצמי, ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את הקישור לטיפ הזה מחבר?

הרשם פה למטה ותוכל לקבל את כל הטיפים למייל שלך:

דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה

אני לוקחת את הפרטיות שלך ברצינות
אני מתחייבת שלא להעביר את כתובת המייל שלך או כל פרט אחר לשום גורם!
איילת גושן, הומיאופתיה קלאסית

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *