לצאת מהעייפות | טיפ 1 | שיפור שינה

שיפור השינה:

שנת הלילה היא שינה חשובה ביותר. בלי שינה אנחנו לא מתפקדים. ידוע שמניעת שינה מאדם היא עינוי ממש. ילדים גדלים בזמן השינה בגלל הורמון הגדילה שמופרש בזמן זה. עלינו לישון שינה רציפה כדי לקבל את היתרונות שבשינה. אז איך ישנים טוב?

  • לך לישון בשעה קבועה בערב, רצוי לא מאוחר מדי, וקום בשעה קבועה בבוקר. הרפואה הסינית טוענת שכדאי להיכנס למיטה ב 22:00 ולקום ביקיצה טבעית בבוקר.

  • חדר השינה צריך להיות חשוך כדי ששנת הלילה תהיה טובה. סגור תריסים.
  • וודא שחדר השינה שלך נוח, לא חם מדי ולא קר מדי וגם לא רועש מדי.
  • בחן מה נכון לך מבחינת האוכל. אנשים רבים נרדמים טוב יותר אם הם אוכלים ארוחה אחרונה בערב, רחוק משעת השינה, אך בניגוד למקובל, יש גם אנשים שעליהם לאכול ממש לפני השינה משהו קטן. בחן את עצמך ונסה מה נכון עבורך ואל תלך לפי "סיסמאות". כשתלמד מה נכון לגופך, פעל על פי זה.
  • נסה להמנע ממזון עתיר שומן לפני השינה. מזון עתיר שומן גורם לגוף לחשוב שהוא בתחילת היום, אנחנו פחות עייפים אחרי אכילת מזון שמן, ופתאום יכולים להחזיק מעמד עוד כמה שעות. מי שקשה לו להירדם יקפיד לאכול אוכל קל בלבד בשעות הערב.
  • חלק מאיתנו לא עייפים בלילה אם נמנמנו במשך היום. זה לא נכון עבור כולם. ידוע ששנת הצהרים היא שינה בריאה ובד"כ אינה מפריעה, אך אם נוכחת שהיא מקשה עליך להרדם, צמצם אותה.
  • אם אינך יכול להרדם, אל תשכב שם מנסה עוד ועוד. קום, עשה פעולה מרגיעה כלשהי, ואז חזור לישון. הגוף יתרגל בהדרגה שבמיטה נרדמים וישנים, ויפנים את הרעיון.
  • בחר פעילות מרגיעה לפני השינה: מדיטציה, האזנה למוסיקה, קריאה. סגל פעילות זאת כרוטינה לפני השינה.
  • טבול באמבט חם לפני השינה. המים צריכים להיות חמים ככל שתוכל, וכדאי שהרחצה תהיה 20 דקות לפחות.
  • אם משהו מטריד אותך ואינך יכול להתמודד איתו כרגע, נסה לכתוב אותו, לספר לחבר, או אפילו לדבר עם עצמך בקול. כתוב לעצמך תזכורת ואמור לעצמך שמחר בבוקר תטפל בכך – אבל בבוקר בהחלט עליך לטפל בכך כדי שבפעם הבאה תאמין לעצמך.

לחץ ליצירת קשר

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב מתח או לחץ, חרדה, דימוי עצמי נמוך או חוסר ביטחון עצמי, דיכאון או כעס. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה בכאב, ברגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה שוכחים המתחים ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את המסר מחבר?

רוצה לקבל את כל המסרים שלנו בסדרת "  טיפים לשיפור העייפות " ?

מלא את הפרטים פה למטה – והטיפים בדרך אליך!


דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה

>

אני שומרת על פרטיותך ולעולם לא אמסור את פרטיך לאף אחד!

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *