שיפור דימוי עצמי או ביטחון עצמי – טיפ 8

שיפור תזונה

האם ידעת שתזונה יכולה לשנות את הרגשתך?

הכרתי אנשים ששינו לגמרי את חייהם ע"י שינוי התזונה שלהם בלבד.

אם תאכל דיאטה מאוזנת ותקבל את אבות המזון, הויטמינים והמינראלים הנחוצים לך, תרגיש הרבה יותר טוב.

אינני מתכוונת לדיאטת הרזיה, אלא פשוט לאכילה בסיסית נכונה ובריאה אשר מספקת את אבות המזון כולם וגם ויטמינים ומינראלים.

בעיקר חשוב:

  • שהמזון יהיה טרי ולא ארוז בקופסת שימורים או בפלסטיק, ככלל ככל שהמזון פחות מעובד כך הוא בריא יותר.
  • אכול פירות טריים. פירות משומרים אינם מומלצים.
  • אכול ירקות טריים או ירקות שבישלת או אפית, והמנע מירקות מעובדים או משומרים.
  • דגנים מלאים עדיפים על דגנים מקולפים לבנים.
  • חשוב שתאכל שמן ולא שומן, כלומר שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה ולא (חלילה) מרגרינה או שומן צמחי.
  • אם תאכל מזון שגופך יפיק ממנו את אשר הוא צריך, תרגיש הרבה יותר טוב בגוף ובנפש.

האכילה היא לעיתים בעיה בפני עצמה, שיש לפתור במקביל. אם זהו המצב אצלך, אין צורך להילחץ. צריך לרפא את הבעיה העדינה הזאת ביחד עם העלאת הביטחון העצמי.

טיפ 9הומאופתיה לעזרתנו

***

התקשרו להתייעץ, חינם, ללא התחייבות, או לקבוע פגישה

הומאופתיה יוצרת שינוי: בריאות בגוף ובנפש!

בואו נדבר: איילת גושן 050-2070766  או צרו קשר

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.