שיפור דימוי עצמי או ביטחון עצמי – טיפ 3

טיפ 3

3 תרגילים לשיפור הערכה עצמית וביטחון עצמי

והיום תרגיל מספר 1

יש הרבה מאד תרגילים לשיפור ההערכה העצמית. ילמדו אותך "לאהוב את עצמך", "להסתכל על החיובי", "לא להיות קשה עם עצמך".

אלו עצות מצוינות, אבל את, אתה ואני יודעים, שאם יכולנו לעשות את זה, ולטפל בנושא של הביטחון העצמי שלנו בעצמנו, אז הבעיה הזאת לא היתה בעיה גדולה כמו שהיא כעת.

אני מאמינה שצריך לרדת קצת יותר לעומק ולטפל בבעיה הזאת בצורה יותר יסודית.

כפי שציינתי, הערכה עצמית נמוכה נובעת מתבנית מחשבתית, וכדי לשנות תבנית מחשבתית מקובעת, עלינו לאמץ גישה חדשנית, רעננה.

בעזרת הומיאופתיה קלאסית ניתן לטפל בבעיה זאת מהיסוד. כאשר אנו בוחרים עבורך הכנה הומאופתית המתאימה לך בדיוק, הדימוי העצמי משתפר בהדרגה מתוך עצמו.

הטיפים והתרגילים שבסדרה זאת מאפשרים למי שאינו בטיפול הומאופתי לקדם את הדימוי העצמי שלו, ולמי שכן בטיפול, להתנסות בשיטות אחרות נוספות – להנאה ולתועלת.

היום תקבלו תרגיל ראשון מבין שלשה תרגילים , שיכולים להיראות קצת מוזרים, ואפילו לא קשורים לבעיית הביטחון העצמי. אני מציעה שפשוט תנסו אותם. אם פשוט תתנו להם סיכוי, תמשיכו לתרגל אותם מספיק זמן תווכחו שמשהו מתחיל להשתנות בתבניות המקובעות שבמוח, אותן תבניות שעליהן מבוסס הביטחון העצמי הנמוך. תבניות אלו יתחילו להיסדק. כאשר זה יתחיל לקרות תגלו שאין צורך "ללמוד לאהוב את עצמך", וזה פשוט קורה מעצמו. לא תצטרכו "להסתכל על הטוב" כי זה ייקרה בעצמו. לא תצטרכו להשתדל "להיות יותר קל על עצמך" כי גם זה ייקרה באופן טבעי.

כל שאני מציעה הוא לתרגל ולתרגל את 3 התרגילים במשך תקופה, ולתת להם סיכוי. גם תרגול של חלק מהם ישפיע.

נתחיל מהתרגיל הראשון ובהמשך תקבלו את שני האחרים.

תרגיל 1 לשיפור הערכה עצמית:

תרגיל זה נשמע פשוט מדי ולכן נראה לנו לא הגיוני שהוא עושה משהו. הרבה אנשים מתקשים לעשות אותו.

אולי כדאי לחפש פינה  שבה אנו לבד.

ברצוני גם להוסיף שעליך להמשיך בתרגיל זה עד שתהיה הרגשה שמשהו חיובי קורה בתוכך. אם יש לך הרגשה שיש צורך קצת לדחוף את עצמך, להכריח את עצמך להתחיל, זה בסדר. חשוב להמשיך ולעשות זאת שוב ושוב.

תרגיל ראשון:

התחילו לצחוק

אני לא מתכוונת שתחפשו משהו מצחיק ותצחקו, או שתעשו משהו מצחיק ותצחקו, או משהו מהסוג הזה.

פשוט התחילו לצחוק, בקול, בלי סיבה.

ואז המשיכו לצחוק. המשיכו לצחוק ולצחוק ולצחוק, עד שתגישו משהו חיובי בקשר לעצמכם. ואז עשו זאת שוב מחר, וביום שאח"כ, וכך הלאה.

יכול להיות שקראתם מה שכתבתי, וחשבתם שאני בוודאי מתלוצצת, אבל אני לא. תוכלו לדעת מהי התוצאה רק אם תנסו. האם תחליטו להתאמץ טיפטיפה ולנסות משהו קצת מוזר כדי לראות אם הוא עושה שינוי?

נתראה בקרוב בטיפ מספר 4.

צור קשר

ניפגש בקרוב בטיפ הבא.

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב דימוי עצמי נמוך או בחוסר ביטחון עצמי, מתח לחץ, חרדה, דיכאון, כעס. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה ב כאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה משתפר הדימוי העצמי, ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

האם קיבלת את הטיפ הזה מחבר או חברה?

אם ברצונך להירשם ולקבל את כל הטיפים, הצטרף פה למטה :

דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה

אני לוקחת את הפרטיות שלך ברצינות
אני מתחייבת שלא להעביר את כתובת המייל שלך או כל פרט אחר לשום גורם!
איילת גושן, הומיאופתיה קלאסית

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *