שיפור דימוי עצמי וביטחון עצמי – טיפ 5

טיפ 5

3 תרגילים לשיפור הערכה עצמית וביטחון עצמי

והיום תרגיל מספר 3

כמה זמן לדעתך לוקח לשנות הרגל, או "לטעון" אל תוכנו הרגל חדש?

90 ימים  !

לא שבוע, לא שבועיים. 90 ימים !

אם נחזור על משהו, טוב או רע, במשך 90 ימים יום יום, הטבענו בתוכנו הרגל חדש – הוא "שלנו". רוצה לעשות ספורט באופן קבוע? כדי להטמיע את ההרגל, יש להקפד מאד ב 90 הימים הראשונים וההרגל הוטבע בך. למה אני מספרת לך על הרגלים? אנחנו מנסים פה לתרגל כל מני תרגילים "משונים", ואולי עוברת בראשך המחשבה…. מחר….

אז לא !  לא מחר! היום זה היום. אם לא תתחיל היום, ותקפיד במשך תקופה, השינוי לא ייקרה. השינוי לא יקרה, ולא בגלל שהתרגילים לא מוצלחים או "לא עושים כלום" אלא בגלל שניסית אותם רק פעם או פעמיים, ואז הפסקת לנסות. 90 יום – זה הזמן.  90 יום זה המון זמן? כן, אתה צודק. אבל לא שווה להשקיע זמן זה למען מטרה כמו שינוי בדימוי העצמי?

אפשר כמובן לזרז הכל בעזרת הומאופתיה קלאסית, אך פה אנו עושים תרגול מסוג אחר.

שיפור הערכה עצמית – תרגיל 3 :

בתרגיל 3 נשתמש בדמיון שלך ובטכניקה שנקראת הדמייה יוצרת. זוהי שיטה פשוטה אשר בה תדמיין דברים ואז תעשה משהו עם מה שדמיינת. אם תוכל לקבל תמונה טובה בדמיונך, תוכל לעשות הדמייה יצירתית.

אני רוצה שתמציא, או תדמיין, אדם עם ביטחון עצמי נמוך. אל תחשוב על עצמך. דמיין אדם אחר. דמיין אותו, את הדמות שלו, במחשבתך. דמות של אדם שאין לו ביטחון עצמי. זה לא צריך להיות מישהו שאתה מכיר. פשוט תמציא מישהו. אם אינך מקבל תמונה ברורה של האדם הזה, דמיין בובה או  משהו דומה. העיקר שתקבל תמונה של מישהו בלי ביטחון עצמי.

התבונן בתודעתך על האדם חסר הביטחון. היה מודע לביטחון העצמי הנמוך שיש לאותו אדם, או בובה, שאתה רואה בדמיונך.

עכשיו דמיין את האדם הזה עומד מולך והישאר מאד מודע לביטחון העצמי הנמוך של אותו האדם שהמצאת בדמיונך.

בצעד הבא גרום ליצירה הדמיונית שלך, האדם חסר הביטחון, לנוע לכוון שלך, עד שדמותו משתקפת ומכסה את דמות גופך. השאר את דמותו שם לרגע, ואז הזז אותה ממך והחזר אותה אחורה כך שתהיה מולך.

חזור על כך פעמים רבות: הדמות בחוץ ממולך, משוך אותה לעברך והטל אותה כך שתכסה את דמותך, ואז הזז אותה חזרה לאחור. עשה זאת שוב ושוב פעמים רבות.

בשלב מסויים ייקרה לך משהו. אתה תכיר במשהו בקשר לעצמך.

כאשר זה יקרה, גרום לאותה דמות חסרת ביטחון שיצרת בדמיונך להיעלם, ועשה זאת שוב למחרת.

אם תנסה לנחש או להבין מה עושים תרגילים אלו, או לאן הם מכוונים, אם אם זה מקשה עליך לבצע את התרגילים, נא וותר על כך, זה רק יפריע לך. התרגילים האלו לא נועדו כדי להבין משהו בתוך עצמך. הם נועדו כדי שתתרגל אותם. פשוט לתרגל. עשה זאת ותרגיש יותר טוב.

עוצמתם של 3 התרגילים האחרונים היא כמו העוצמה של שיחת עידוד .

בדרך כלל הם לא יכולים להחליף טיפול עמוק ויסודי בתבנית הבסיסית, אבל, הם יעזרו לחלק גדול מהאנשים אשר יתרגלו אותם, וייספקו הקלה.

כדי לטפל באופן שלם בגורמי הבעיה מומלץ להיעזר בהומאופתיה קלאסית.

בטיפים הבאים תקבלו הארות והדרכה נוספת לשיפור הביטחון.

נתראה בקרוב בטיפ הבא.

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי המעוררת וממריצה את כוח הריפוי הפנימי של הגוף. בשיטה זאת מתרפאים במקביל הקשיים הגופניים, הרגשיים והמנטאליים הקיימים באדם. מבחינה רגשית מטפלת ההומאופתיה הקלאסית ב דימוי עצמי נמוך או בחוסר ביטחון עצמי, מתח לחץ, חרדה, דיכאון, כעס. מבחינה גופנית מטפלת ההומאופתיה ב כאב, רגישות, אלרגיה וכדומה. הומאופתיה מטפלת גם בקשיים מנטאליים. בזמן הטיפול ההומאופתי נבחרת עבור האדם ההכנה ההומאופתית המתאימה לו ואשר מחזירה את גופו לאיזון. כתוצאה מאיזון זה משתפר הדימוי העצמי, ומתרפא במקביל כל קושי אחר שיש לאדם.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

קיבלת את הטיפ מחבר או חברה?

רוצה לקבל את כל הטיפים ישירות למייל שלך?

מלא את שמך פה למטה – והטיפ הראשון בדרך אליך:

דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה

אני לוקחת את הפרטיות שלך ברצינות
אני מתחייבת שלא להעביר את כתובת המייל שלך או כל פרט אחר לשום גורם!
איילת גושן, הומיאופתיה קלאסית

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *