תזונה, דיאטה, לאנשים בריאים, לאנשים חולים ואפילו לחולי טרשת נפוצה – ד"ר טרי וולס

תזונה (דיאטה) למניעה ולריפוי של מחלות

כמו סוכרת, השמנה, דיכאון ואפילו טרשת נפוצה

תזונה להזנת המוח והמיטוכונדריה – מאגר האנרגיה של התא:

חברים וקוראים יקרים,

אתם כבר יודעים שתזונה אינה הומאופתיה. בכל זאת אני מביאה לכם את החידושים בתחום התזונה כדי שתוכלו לבחור לכם את התזונה שמתאימה לכם. התזונה בעמוד זה שווה בדיקה לדעתי. מה שמרפא ממחלה כמו MS או טרשת נפוצה, יכול להתאים לכולנו. האם זה מתאים לך? סיכום ההמלצות בהמשך העמוד. הטרנד החזק ביותר לאחרונה הוא דווקא טבעונות, והמלצות תזונתיות אלו אינן טבעונות כלל. אני בעד להשאיר ראש פתוח לכל אפשרות. לקרוא, לבחון, ללמוד ולהחליט, ולדעת גם לסגת מהחלטות קודמות. זהו מפתח להתפתחות שתמיד מבורך. זכרו, ייתכן שאין תזונה אחת שמתאימה לכולם, וכל אחד יאמץ לו את הנכון לו, לבריאותו, לגופו, לנפשו ולערכי המוסר שלו.

התרגלנו לחשוב שאם חסר לנו מינאל או ויטמין, אפשר לקחת אותם בתוסף מזון. כדאי להבין שאם נקבל אותם דרך התזונה נקבל באופן טבעי מענה לצרכים הנוספים האחרים של גופנו. החבילה הזאת של ויטמינים, מינראלים, חולבונים, פחממות, שומנים, כשהיא מופיע כמו בטבע, בצורה שלמה, ולא בקפסולה, היא המתאימה ביותר לבניית גופנו.

כן לאכול (ההמלצות המעודכנות):

  • חשוב מאד לאכול בכל יום 9 כוסות של ירקות לא עמילניים , ותותים. 3 כוסות (צלחת גדולה של ארוחה) ירוקים, 3 כוסות ירקות עשירים בסולפור, ו-3 כוסות של ירקות צבעוניים ותותים. בחרו ירקות אורגניים או גדלו בעצמכם. מומלצים לדוגמא: כרוב עלים מומלץ ביותר (ישנם טיפים להקטנת מרירות על ידי השריה בלימון או חומץ), כרוב, כרובית, פלפל, חסה, כל עלי הסלט, תרד, פטרוזיליה, סלק, בצל, שום, פטריות, גזר, תותים, נקטרינה, ועוד… והכל אורגאני. לא כלולים הירקות העמילניים: תפוח אדמה, תירס.
  • אפשר לטחון חלק מהירקות והפירות לשייקים.
  • הכרחי לקבל בכל יום חלבון באיכות טובה מדגים ומבשר. יש לבחור דג  שגדל באופן טבעי (בים ולא בבריכות) העשיר באומגה 3 , כמו סלמון או הרינג . יש לבחור בשר אורגאני (קצת קשה בארץ), מחיות שגודלו באופן טבעי ואכלו עשב.
  • יש לבשל עם שמן טבעי כמו שמן קוקוס, ג'י (חמאה מזוקקת).
  • מומלץ לאכול חלקי בשר פנימיים כמו כבד לפחות פעם בשבוע. זה מספק ויטמיני B. המומלץ ביותר לבשל לדרגת נא או בישול בינוני.
  • מרק בשר מומלץ כל יום. הוא מלא ויטמינים ועוזר לרפא.
  • מומלץ לאכול אצות פעם בשבוע.
  • אגוזים וזרעים או שמרי בירה וחלב קוקוס כל יום.
  • נבטים כמו נבטי ברוקולי.
  • מזון מותסס כמו כרוב כבוש שלא עבר פיסטור.
  • ביצים מומלצות למרות שמי שיש לו מחלה אוטואימונית לא מומלץ שיאכל חלבוני ביצים בהתחלה. אפשר לנסות להחזיר חלבונים לתזונה אחרי כמה שבועות.
  • כמויות קטנות של דבש או קקאו הן בסדר, וגם חומרי טעם טבעיים כמו תבלינים וג'ינג'ר.
  • צריך לצרוך כמות מספקת של אומגה 3 ולא לצרוך הרבה אומגה 6. אפשר לקחת קפסולות של אומגה3 ומזון כמו שמן המפ, מזון ים, שמן פשתן. היחס הנכון בין אומה3 לאומגה 6 הוא 3:1.

באופן טבעי כשנאכל 9 כוסות ירקות ותותים, בשר ודגים, נאכל פחות מהמזונות הלא מומלצים הבאים:

  • מוצרי חלב – מזון אלרגני
  • גלוטן, דגנים – מזונות אלרגניים
  • תפוחי אדמה וירקות עמילנייים

בנושא התזונה הזאת, חפשו באינטרנט ספרים, סרטים וחומר של

  •  Dr Sherry Rogers
  • Dr Terry Whals

שימו לב שהספרים עשויים להיות פחות מעודכנים מהחומר באינטרנט כי המחקר מתקדם בקצב מהיר יותר מעדכון המהדורות. לבריאות!

אודות איילת גושן | הומאופתיה קלאסית

הומאופתיה קלאסית מעוררת איזון והחלמה בגוף, מעירה מחדש את יכולת הריפוי הקיימת בתוכנו. כאשר מערכת החיסון הכוללת של הגוף והנפש חוזרת לפעול, משתפרת מיד בריאות הנפש והגוף. איילת גושן הומאופתית משנת 1998.
פורסם בקטגוריה תזונה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

התגובות שלכם בפייסבוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *